19 Nisan 2010 Pazartesi

Uyku Güzelliği

Bıraktım sığınmacı kokuları uykumun da güzelliği buradan
Uykum var dedim korkmadım
Uyurken olacaklardan
Hafızama sızmış ölçekli ülke sınırları
Ve artık asfalt pek manidar -yürümek yapışkanmış yola-
İndirgendik localı apartman kapılarında
Kemikli kışlalarda genç ölmenin vardiyası
Az ötem Meksika
Bakışlarım kaçamak
Kasığın çukurlarına dolmuş ettiğim iman

Yıllar geçti çocuk kaldı başım
Satamıyorum kanımdaki partizan zehri
Döl yataklarına sürülen savaş boyalarında tutulmaların şahane ritmi
Kavganın allahını patlatıyorum mecbur bırakıyorum o tafralı eti
Beyaz bayraklar çekilmiş tırnaklarımla kazıdığım deriden akan panayırlarda
Omuzlarımızda belirgin gün doğumları
Ve –inceden- genelev duvarlarına sinmiş kocakarı duaları

..

Neticede güzeldi uykum gibi
Güzden eskitme bu kış
Neticede bilirim beyhude
Üşüten fırtınalara bu karşı çıkış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder