13 Nisan 2010 Salı

Albatros

Verebileceğim en sıradan cevap, deha kasesinin dibini parmağımla sıyırmak olmalı.
Buna karar verdirecek sorular bekliyorum.
Üşümek için yer gösterici karlar istiyorum
Çürüğü en fazla bahar olabilecek bir iklim.
Saygıyla eğilmekten çok, keyifle domalmanın gerçeğini parantezine almış küçük dünyama
Küçük dünyama, yuvarlak hatlarıma ve geometrik sırıtışlarıma,
Majör bir ahmaklıkla susarak karşılık verilmesin.
İstiyorum ki
Huzurumun çukurunu doldur.
Görüyorum ki
Bir ayağın sarhoş ve hala çukurda.
..

Penisini ağlamak için kullanan sakalı bit yeniği -hayatımın kahramanı-
Seni çıplağına yaraşır bir savaşla ayartıyorum
Tırnaklarıma kalaşnikoflarla sürdüğüm haki renk ojelerin kuruması
Bir darbe zamanı alıyor
İstiyorum ki,
Sakalın ve tenin birleşiminde çükünü sımsıkı tutan erkekliğimi
Rahmin hava sahasına karargah kuran dişiliğimi
Çapkın bir gülümseyeme sığdırmayı başarabileyim.
..

Mürekkebi tükenmiş bir Tanrı’nın sözcülüğüne soyunmanın tarifsiz kekemeliğiyle sözüm tükensin
Dilime saplı bir şirk
Dilime saplı kutsal bir: Her şey yolunda-
Dilime saplı aciz bir: Ama doğru değil bunlar-
Basamağı sözlük, cennetin dayanılmaz merdiveninden edindiğim
Kafa üstü düşmenin tecrübesi
Büyülü bir cehennem tercümesi

Seni çıplaklığına yaraşır şekilde ayartıyorum
İstiyorum ki
Amazon bir başla kıvrılmışken kasıklarındaki tam tam dansına
İhtilal bombalarını
Gözlerime tıka
Ta ki
Tapınmadan sarsılıncaya dek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder