4 Ağustos 2010 Çarşamba

Tecrit Erikleri

Kabilem mor benim

Bekçilerim uykulu, milletim tenha, camlarım çatlak dolduran.
Benim kabilem, yağmur ormanlarında kuru bir detay.

Sanırım bu halimle senin vatandaşlığına asla geçemem.

….

Kabilemden nefret ettiğini,
Orada itin kopuğun eksilmediğini bildiğimden,
bütün başkentlerin anahtarlarını eline tutuşturduğumda,
yepyeni bir dünyanın kapısını aralayacağına olan inancını eşiğinde bıraktım.

Paspas mı uçan halı mı?
Hiçbirine ayak basmadım.
Sanırım ciddi ayakkabılarını ciddi paspaslara sildiğinden bu yana devre dışı kaldı bütün masallar.



Şimdi benim kabilemde
Portakal yiyip turuncu kusulan siyah beyaz bir resimde,
Ahlaksızlık diz boyu,
Erotizm belden aşağı

Ben her ay akıttığı kanın arkasından su döken kadınlar bilirim

Şimdi benim kabilem mor,
Belki kırmızı bu kadar yağlı olmasa
Belki mavi kırmızıya bu kadar yakışmasa
Bu denli mor olmayacak

Ateşi başka kabileler icat eder
Külü benim kabilem
Lisanımız kadifeden
Suskunluğumuz kurnaz bir kumaş yetmezliği

Şimdi benim kabilemde
-Hiçbir malikanede
Sahibinin sesini ısıran bir köpeğin öldürüldüğü görülmemiştir
Evcil hayvanlar dağlarla cezalandırılır



Ben bu kadar vatandaşken
Kendi sınırında kal diyorsun
Unut gitsin
Çoktandır
Öz geçmişimi üvey bir gelecekle değiştirmek istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder