19 Ağustos 2010 Perşembe

Anladım

Anladım

Alnımdan taşan suyun doldurduğu tufan gemisine alınan bir çift balık
Gırtlağımı tıkarken
Oltaya kurtulayım
diye takılırken,
ayaklarımı soktuğumda taşan denizin koynunda
tufan koptuğunda
buruştu suyun elbisesi



Ellerimin kuyusuna yüzümü akıttığım bir akşam
Anladım
Suyu boğduğumu
Kalleş bir kardeşle tanıdık bir celladın
Aynı olduğunu



Bir dizimde sütten kesilmiş bir adam
Öbür dizimde gözden düşmüş bir kral tahtı
Anladım mücevhere bulanmış bir acının
Madeni benim tacım
Alnımın ortasını yiyip bitiren
Bir tahta kurdu gibi
Alacalı



Öyle değil kıl payı kaçırmak
Makası kendine tutan bir berber gibi
Deriye kesik atmak

Anladım

Makul bir mesafeden
Kulaklarınız bestelese de sesimi
Sahne tozu yutmuş astımlı bir şarkıcı kadar
Anlatabilirim derdimi

1 yorum: