28 Mayıs 2010 Cuma

Ses ve Deneme

Daktilo tuşlarından edindiğim dişlerle, adını kendime kemirdiğim kağıt adamların sayfalarını çeviriyorum.
F harfine basmışlığım var on bir yaşında.
Bir boşluk
Bir kelime
Parmaklar yetişemiyor
Anlatılacaklar zincirleme

Çirkinim,
Kayıtlara geçmiyor güzelliğim
Hitchcock’ un midesinde uçuşan bıçaklarla alınmış bir duşun en berbat sahnesinde
Kanım soya çekiliyor.
Annemi ürkütmeden rahmine yamanmanın telaşıyla çekmecede istifleniyor doğum belgelerim.

..

Sizler her an renk değiştirebilecek balonlarsınız
Suratlarınıza patlattığım her kahkahada hava kaçırıyorum
Ve sanırım düşüşüm bundan.

..

Papa’ nın burnunu sildiği bir Roma var
Korolarda melodisiz tahammül edilemeyen dualar
Bodrum katlarında dinsizliği seçiyorum
Açık hava inancımı pekiştiriyor
Üç Kulhu bir Elham aperatif
Yalnızca dudaklarımı ıslatmaya yetiyor.

..

Koltuk altlarıma sakladığım kanyonlarıma kızıyor kıyım-ın ucundaki adam
Kendime paraşütle atlıyorum
Kadınlığımın asit kuyusuna
Bu biraz da kimya sıkıntısı -aşırı doz sahtekarlıktan ölebilirim.-
Dibini sıyırdığım bir yüzle bakakalıyor kıyımda duran
Zokanın midesinde can çekişen bir balığın gözlerini ödünç alıp
Suya atlıyor
-Paraşütsüz.-

Şehre kurtlar iniyor,
Ben dağa çıkıyorum
Daktilo tuşlarından edindiğim dişlerimi sıkıyorum

Çiviye saplı Jesus
Çarmıha konan sinek
Güneye bakan havariler
Aşkına

Artık uslu bir kız ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder